مقالات تحقيقات فضاي سبز مقالات تحقيقات فضاي سبز .

مقالات تحقيقات فضاي سبز

تاثير طراحي فضاي سبز تالار براي جذب مشتري بيشتر

طراحي فضاي سبز تالار

 

محيط بيروني اطراف خانه شما مي مي تواند به همان اندازه گيري براي سلامتي رواني و اجتماعي شما مهم باشد . هر بار كه به پنجره يا خروجي نگاه كنيد مي كنيد و وارد شده است خانه مي شويد، حياط خود را مي بينيد . همچنين چيزي است كه توسط همسايگان و بازديدكنندگان مشاهده كنيد مي شود . نكات، ترفندها و تكنيك آنها را كه مي بدست آوريد براي محوطه ساخت بهتر و آسان تر استفاده كرد كنيد، بخوان .

 

قبل از شروع كردن يك پروژه منظره چيزهاي بسياري وجود دارد كه بايد ياد گرفتن . به عنوان مثلا شما بايد بدانيد كه كدام گياهان در آب و هوا و مكان شما بهتر عمل مي كنند . همچنين بايد به اين فكر كن كنيد كه چه فصلي است كه در حال انجام دهد هر نوع محوطه ساخت هستي . شما بايد همه اينها را در هنگام پيش نويس برنامه هاي محوطه ساخت خود در نظر داشته ام باش .

 

يك نكته عالي براي محوطه ساخت اين است كه از فضاهاي موجود استفاده كرد كنيد . يك نكته مفيد خاص اين است كه بوته ها را در مناطقي قرار دهيد كه سر و صدا بيرون مشكل ساز است، زيرا بوته ها به از بين بردن صداهاي ناخواسته كمك كنيد مي كنند . فقط مطمئن شويد كه فاصله خود را با دقت كنيد برنامه ريختن كرده است ايد .

 

به نيازهاي آب فكر كن كنيد . اگر در منطقه اي زندگي مي كنيد كه باران بسياري نمي برد، سعي كن كنيد از گياهاني استفاده كرد كنيد كه به آب بسياري نياز ندارند . چمن بيش از از هر نوع گياه ديگري به آب نياز دارد، بنابراين چمن خود را با تراشه هاي چوب، شن يا يك پوشش زمين كه براي مناطق با خشكي زياد مناسب است جايگزين كنيد .

 

در در حالي كه كه ممكن است است وسوسه شويد كه پيچك در سرتاسر خانه شما رشد كند، اجازه دهيد ندهيد اين اتفاق بيفتد بعد آن آماده باشيد جستجو بسياري براي نگهداري و مراقبت صحيح از آن انجام دهد دهيد . پيچك خيلي از حشرات، از جمله موريانه ها را جذب مي كند و ممكن است است در نهايت هزينه بسياري براي شما به همراه داشته ام باشد .

 

هنگام برنامه ريختن پروژه منظر خود، يك گونه مختلف از گياهان و درختچه ها را در نظر گرفتن . اگر بيماري يا آفتي طراحي شما را آلوده كند، اين به حفظ چشم انداز شما كمك كنيد مي كند . اگر فقط يك نوع گياه در محوطه ساخت شما وجود داشته ام باشد، ممكن است است همه آنها را با سيستم ها بيماري يا حمله حشرات از دست بدهيد . تنوع براي سلامتي گياه هنگام محوطه ساخت بسيار مهم است .

 

يك راه عالي براي گره زدن كل منظره خود استفاده كرد از گياهان لنگر است . گياهان لنگر گياهاني هستند كه شما مكراً از آنها استفاده كرد مي كنيد و به كل طراحي شما حس را و مقايسه مي بخشد . به اين ترتيب محوطه ساخت شما به صورت يكپارچه در كنار هم قرار مي بگيرد و تا محل كه ممكن است است زيبا به نظر مي برسد .

 

براي صرفه جوي در هزينه، برنامه ريختن كنيد كه چه زماني از سال قرار است لوازم خود را بخريد . به عنوان مثلا الوار در زمستان به اندازه گيري تابستان هزينه ندارد . شما همچنين مي بدست آوريد قابل بهتري را در مورد درختان، خاك و گياهان چند ساله بعداً در فصلي كه افراد بسياري آنها را خريد نمي كنند، پيدا كردن كنيد .

 طراحي فضاي سبز تالار مي تواند به شما در جذب مشتري بيشتر كمك كند و همچنين مي تواند فضاي فوق العاده اي را براي شما ايجاد كند.

در جستجو بعدي خود براي محوطه ساخت ممكن است است بخواهيد يك ويژگي آب را به عنوان نقطه كانوني در نظر گرفتن . آب نماها نه تنها به دليل ظاهرشان، اما به دليل صداهاي زيبايي كه مي در ايجاد كرد كنند، بسيار جذاب هستند . گزينه هاي بسياري وجود دارد، از فواره گرفته شده است تا رودخانه هاي مصنوعي كه مطمئناً ظاهر حياط شما را زيباتر مي كند .

 

هنگام انتخاب كنيد درختان براي پروژه محوطه ساخت خود، به دنبال كنيد درختاني باشيد كه پوست خشن، براق يا پوست كنده دارند . درختان توس، كرپ ميرتل، افرا پوست كاغذي و درختان گيلاس ژاپني همگي پوست جالبي دارند كه مي مي تواند بافت و جذابيت بصري را به طراحي منظره شما اضافه كنيد كند . درختاني را با رنگ پوست انتخاب كنيد كنيد كه مكمل ساير جنبه هاي چشم انداز شما مانند سنگ يا گل باشد .

 

با هزينه يا مقدار كار مورد نياز محوطه ساخت غرق نشويد . فقط يك قدم همه چيز را برداشت . به عنوان مثلا شما مي بدست آوريد فقط بر روي محوطه ساخت حياط جلوي خود تمركز كنيد كنيد يا بخش كوچكي از تصوير ب خود را كامل كنيد . با كنار هم قرار دادن پروژه محوطه ساخت خود تكه تكه، دستيابي به آن مي مي شود را براي شما آسان تر مي كند .

 

يكي از كليدهاي موفقيت در طراحي منظر اين است كه در مورد زماني كه مايليد و مي بدست آوريد به نگهداري و مراقبت از گياهان اختصاص داده شده است دهيد كاملاً با خود صادق باش . اگر فضايي را طراحي كنيد كه به گياهان و مواد ديگر نياز به لي كار دارد، اما زمان كمي براي نگهداري از آنها داشتن، در نهايت ناميد مي شود شد .

 

براي پروژه هاي بزرگ فضاي سازي كه باعث شكستگي نمي شوند ، خريد كارخانه اصلي خود را تا اوسط ژوئيه به تعويق بيندازيد . در طول اين مدت، خيلي از مراكز چمن و ب نشانه هاي قابل توجهي را بر روي درختچه ها، درختان و گل ها ارائه شده است مي دهنده . نگران نباشيد اگر گياهان به اندازه گيري آنها در بهار قوي به نظر نمي رسند . بيشتر آنها در ماه هاي پاييز و زمستان زنده مي مانند، سپس در بهار شكوفا مي مي شوند .

 

سعي كن انجام دهيد يكباره به محوطه ساخت كل ملك خود بپردازيد . خوب است كه يك برنامه رويايي كلي داشته ام باشيد كه در نهايت مي مي شود حياط خانه شما چگونه باشد . با اين حال، از نظر مالي و رواني مي مي تواند طاقت فرسا باشد كه سعي كن كنيد آن را به يكباره انجام دهد دهيد . در عوض، كار را به چند مرحله تقسيم كنيد و هر بار روي يك يك قطعه كار كنيد .

 

سعي كن انجام دهيد كارها را سريعتر كنيد ! خيلي از مردم پس از خريد خانه ب آنها را كه از قبل تاسيس شد شده است اند به ارث مي برند، بنابراين وسوسه هيجان انگيز است كه از شر همه چيز در آن خلاص شويد تا شروعي تازه داشته ام باش . بهتر است قبل از انجام دهد هر گونه تعميرات اساسي در محوطه ساخت يك خانه جديد يك فصل صبر كنيد . گياهان در طول سال تغيير مي كنند و آن در زمستان ممكن است است زشت به نظر برسد ممكن است است در بهار يا تابستان بسيار جذاب باشد .

 

آنها از شما كه مي نشاند منظره اي طراحي كنيد كه نياز به كار بسياري در طول سال ندارد باشد، عاقلانه است كه يك حياط كم تعمير و نگهداري بكاريد . شبدر يك جايگزين عالي براي چمن است، زيرا به به صورت طبيعي در برابر حشرات مقاوم است و نسبت به به علف نياز به چمن زني بسيار دهي دارد .

 

براي جلوگيري از رشد علف هاي هرز، حياط خود را طوري برنامه ريختن كنيد كه گياهان سالمي داشته ام باشد و اجازه دهيد رشد علف هاي هرز را ندهد . اگر حياط شما اجازه دهيد رشد و شكوفايي علف هاي هرز را دادن، آنها از حياط شما پيشي خواهند داشت گرفت . علف هاي هرز در محل رشد مي كنند كه برايشان جا باشد . سعي كن كنيد يك پوشش ضخيم با سلامتي مطلوب رشد كنيد . علف هاي هرز در تكه هاي خالي با نور زياد خورشيد رشد مي كنند . با آبياري و كد دهي منظم بيشترين موفقيت را مي شود داشت .

 

نرم افزار كه قبلا در مقاله ذكر شده است شد، محوطه ساخت و محيط حياط شما مي مي تواند از همسايگان و دوستاني كه بازديد مي كنند استقبال كند يا از آنها جلوگيري كند . يك حياط آرامش بخش در اطراف خانه نيز مي مي تواند به شما كمك كنيد كند وقتي از دنياي شلوغ به خانه مي آيد، استرس را كاهش مي دهد دهيد . اكنون كه ايده آنها را مي وجود كه قبلاً از آنها بي اطلاع بوديد، ايجاد كرد و حفظ يك محيط گرم و دلپذير در فضاي باز به آساني بسيار راحت است .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۴:۴۱ توسط:احسان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :