مقالات تحقيقات فضاي سبز مقالات تحقيقات فضاي سبز .

مقالات تحقيقات فضاي سبز

فضاي ويلاي خود را چگونه زيبا كنيم؟

طراحي و اجراي فضاي سبز ويلا

 

محوطه ساخت خانه شما آنقدرها هم كه افراد ديگر نشان مي دهد مي كنند سخت نيست . در صورت درست است مي بدست آوريد خيلي از كارها را شما انجام دهد دهيد، يا خدمات بسياري وجود دارد كه تعمير و نگهداري اوليه را براي شما انجام دهد مي دهد . اين مقاله وجود و راه هايي را كه مي تونم خانه خود را از طريق فضاي سازي بهتر كنيد، برجسته مي كند .

 

اگر در محلي كاشت مي كنيد كه شيب بسيار بسياري به آن دارد، بايد مطمئن شويد كه گياهان مقاوم به خشكي رشد مي كنيد . اين به اين دليل است كه آنها در يك زاويه قرار دارند و آب را به خوبي در خود نگاه نمي دارند . از آنجايي كه آنها در يك زاويه قرار دارند، مي در به نور خورشيد در دسترسي داشته ام باشند .

 

شما بايد نيستيد يك متخصص را استفاده كنيد كنيد تا منظره خود را براي شما طراحي كند، اما ممكن است است ارزش وقت و هزينه شما را داشته ام باشد كه سريع با يك معمار ملاقات كنيد . شما ايده بهتري در مورد هزينه پروژه خود مي شود داشت و شايد از اشتباهاتي كه در نهايت براي شما هزينه دارد جلوگيري كنيد .

 

اگر از ديدن گياهان مورد علاقه خود توسط بازديدكنندگان خسته شده است ايد، يك مسير پي روي اضافه كنيد كنيد . از آجر، سنگ يا چوب براي ايجاد كرد مسيري كه فراتر از مرزهاي منطقه اي كه مي مي شود محافظت مي كند كنيد، استفاده كرد كنيد . يك مسير عريض و كاملاً تعريف شده، مشخص مي كند كه كدام مناطق امن هستند و نبايد در كدام مناطق پا گذاشتن .

 

زماني كه براي اولين بار شروع كردن به رشد گياهان مي كنيد، ممكن است است عاقلانه باشد كه گياهان كوچكتر را پرورش دهيد . آنها نه تنها به آبياري دهي نياز دارند، اما مراقبت از آنها آسانتر است . زماني كه به اين گياهان زمان كرديد، ممكن است است به فكر كن گسترش گياهان خود با بزرگتر كردن آنها باش، البته تا زماني كه براي مراقبت از آنها آماده باش .

 

هر محوطه ساخت را با يك برنامه عملياتي شروع كردن كنيد . با پروژه هاي محوطه ساختن، به راحت مي بدست آوريد غرق در نيازهاي مواد و تزئيني شويد . قبل از شروع، براي برنامه ريختن همه چيز وقت قرار دادن و فهرستي از هر موردي كه مورد نياز است، فقط نظر از آن چقدر كمي باشد، تهيه كنيد . به اين زمان، مي بدست آوريد از سفرهاي يكباره به فروشگاه ب محلي خود صرفه جوي كنيد .

 

قبل از شروع كردن كار محوطه ساخت خود، زماني را براي صحبت كردن با برخي متخصصان اختصاص داده شده است دهيد . صحبت كردن با متخصصان در مورد محوطه ساخت هميشه هوشمندانه است . نظر دوم به شما كمك كنيد مي كند تا قبل از شروع كردن برنامه، هر گونه مشكلي را در برنامه خود پيدا كردن كنيد . حتي مناظر باتجربه نيز مي در از ديدگاه هاي بيروني بهره ببرند .

 

مطمئن شويد كه چمن زني انتخابي از كيفيت خوبي گوش دادن است . خيلي از اوقات، مردم فقط هر ماشين چمن زني را ارزان تر يا در فروش مي خرند . معمولاً اين ماشين هاي چمن زني به درستي علف ها را برش نمي ارائه دهنده و ممكن است است راحت تر بشكنند . حتي اگر ممكن است است هزينه در داشته ام باشد، يك ماشين چمن زني با كيفيت بالا معمولاً اين كار را انجام دهد مي دهد .

 طراحي فضاي سبز ويلا يكي از مهم ترين اقداماتي است كه مي توانيد براي زيبا تر كردن ويلاي خود استفاده كنيد.

براي بهترين نتيجه، عناصر محوطه ساخت را انتخاب كنيد كنيد كه بررسيً بومي آب و هوا، نوع خاك و بارندگي سالانه شما هستند . اين به به صورت قابل توجهي هزينه هاي نگهداري را كاهش مي دهد مي دهد، ظاهر را بهبود مي بخشد و طول عمر را افزايش مي دهد . همچنين تضمين شده است مي كند كه چمن و ب شما مكمل خانه شما در محيط طبيعي است . اين براي آنها كه از جذب حيات وحش بومي مانند پرندگان و پروانه ها لذت بردن مي برند ايده آل است .

 

اگر مي مي شود با كاشت درختان در حياط جلويي خود به حريم خصوصي بيافزاييد، گونه آنها را خريد كنيد كه به سرعت رشد مي كنند و شاخ و برگ هاي پرپشت دارند . درختان سريع الرشد مطابق با نام خود هستند و به سرعت به اندازه گيري دلخواه شما رشد خواهند داشت كرد . درختان گيلاس گريان از محبوب ترين درختان خانواده درختان سريع رشد هستند .

 

هر زمان كه قصد داشتن پروژه محوطه ساخت را شما انجام دهد دهيد، به به صورت كلي ايده خوبي است كه ابتدا با يك متخصص صحبت كردن كنيد . در در حالي كه كه بايد نيستيد يك معمار منظر استفاده كنيد كنيد تا محوطه ساخت خود را براي شما انجام دهد دهد، دريافت كنيد يك مشاوره سريع هزينه بسياري نخواهد داشت و اطلاعات بسيار خوبي را در اختيار كنيد شما قرار مي دهد .

 

در شب، اگر مي مي شود چمن، گياهان و ساير جنبه هاي فضاي بيروني خود را به رخ بكشيد، ممكن است است بخواهيد روي نورپردازي منظره سرمايه ساخت كنيد . اين چراغ ها را مي توانم در بالا پياده رو ، چمن زار يا پياده رو قرار داد و مي توانم آن ها را در خيلي از فروشگاه هاي لوازم خانگي در منطقه شما خريد كرد .

 

اگر مي مي شود منظره اي را داشته ام باشيد كه نگهداري از آن آسان تر باشد، گياهان بومي بهترين دوست شما هستند . مراقبت از گونه هاي گياهي كه به به صورت طبيعي با آب و هواي محلي شما سازگاري شده اند ، تقريباً آسان تر از پيوندهاي خارجي هستند . استفاده كرد از گياهان بومي نيز به آبياري تكميلي بسيار دهي نياز خواهد شد داشت كه باعث صرفه جوي در هزينه شما مي شود .

 

پروژه محوطه ساخت خود را به فازها تقسيم كنيد . اكثر مردم منابع لازم است براي خريد همه چيزهايي كه نياز دارند را به يكباره ندارد، انجام دهد اين كار جزء مي توانم باعث بي نظمي شما شود . در عوض، پروژه خود را به بخش هايي تقسيم كنيد كه مي تونم هر بار با روشي ارزان تر و سازمان يافته تر براي انجام دهد فضاي سازي خود به آن بپردازيد .

 

هنگام اضافه كنيد كردن ويژگي هاي خاص، مانند ب آبي، در خرج نكن . بهتر است كمي بيشتر هزينه كنيد اما از اقلام باكيفيت مانند مواردي كه در فروشگاه هاي تخصصي يافت مي شود استفاده كرد كنيد . پرسنل فروشگاه تخصصي مي در به شما در تصميم گرفتن صحيح كمك كنيد كنند .

 

طرح هاي برنده منظر هميشه آب و هواي محلي و مسائل مربوط مي شود به هيدراتاسيون را در نظر مي گيرنده . با ارزيابي دقيق الگوهاي بارندگي و تغيير مي كند دما در منطقه جغرافيايي شما، انتخاب كنيد نمونه هاي مناسب، ويژگي منابع آبي كافي است امكان پذير است پذيرفتن خواهد شد بود .

 

هنگام برنامه ريختن يك پروژه محوطه ساخت براي خانه خود، حتما اين دقيقا را در نظر بگير كه برخي از گياهان فقط براي مدت زمان معيني شكوفا مي مي شوند . اين براي مرحله برنامه ريختن شما مهم است زيرا نمي مي شود شكاف هاي ظاهري ناخوشايندي در محوطه ساخت خود داشته ام باش . حتماً گياهان چند ساله و يكساله را در يك فضا قرار دهيد تا پوششي طولاني مدت داشته ام باش .

 

قبل از آن گونه هاي گياهي را براي استفاده كرد در هر تخت گل خاص انتخاب كنيد كنيد، براي تعيين ميزان قرار گرفتن در قرار دادن آفتاب آن وقت قرار . آن يك تخت چقدر يا چقدر سايه دارد، تفاوت بسياري در گياهاني كه در آن بهترين عملكرد را دارند، دارد . دريافته نيز مهم است . يك نقطه در سمت راست غربي خانه شما در قرار دادن نور خورشيد بسيار متفاوت از نقطه اي در سمت راست شرقي قرار مي بگيرد .

 

محوطه ساخت آرايش خانه شماست . اين چيزي است كه آن را جوان، سرزنده، سالم و مراقبت شده است مي كند . يك خانه گران قيمت بدون محوطه ساخت در ادامه فرسوده و ارزان به نظر مي برسد . از ايده ها و نكات اين مقاله استفاده كرد كنيد تا خانه خود را شبيه به يك ميليون دلار كنيد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۴۲ توسط:احسان موضوع: